The Struggles of Nail Art

The Struggles of Nail Art

One of my best friends bought me late birthday presents today, and it consisted of nail polish and hand lotion.

THE HAND LOTION SMELLS SO GOOD I’M GONNA DIE.

I tried putting on the nail polish colours, but I kept painting all over my fingers.

Then, I tried wiping it off, but the paper got stuck to the nail polish and now I have a piece of paper on my nail. -_-

I managed to rip most of the paper off, but my nails look seriously messed up, now.

I tried painting dots to cover it up, but they came out as big blobs of black paint.

I swear it takes witchcraft to do nail art.

Now, if you’ll excuse me, I gotta go and try to figure out how to fix these nails. Or possibly come up with an excuse as to how my nails got like this. Maybe: “My pet wombat tried to bite my fingers off, and now I gotta conceal my wounds with nail polish.” Yep, that sounds plausible.

Ily all ❤

23 thoughts on “The Struggles of Nail Art

  1. xD wonderful excuse
    I tried to do this really nice nail art for 4th of July, and it looked like some weird art project where you just splatter blots of paint all over the paper
    the paper was my nail tho
    A+, best nail art of the year, congrats you got entered in the art show, may we have your nail for display?
    i don’t know what I’m saying anymore ._.
    moral of comment: nail art can be multiple things, and one of those multiple things is “art” -makes air quotation marks-

    Liked by 1 person

  2. I never use nail polish tbh. XD If I ever did, it was only clear nail polish to make my nails shiny. Plus if you mess up, no one’s going to notice.
    So like whenever I get nail polish, it sits in the back of my dresser, collecting dust, and when someone says that the nail polish is a pretty colour, it turns into their next birthday present. 😛

    Liked by 1 person

  3. i understand..i’m not a big fan of nail art but my sis is, once she asked me to try it out n she added that i cannot try it on her fingers. I knew i’d spoil my fingers if i did it, so i nail arted (LOL) on her Barbie doll like an IDIOT, n when she realised, well it got UGLY!

    Liked by 1 person

  4. Reblogged this on Fantage Chatter and commented:
    i totally understand..i’m not a big fan of nail art but my sis is, once she asked me to try it out n she added that i cannot try it on her fingers. I knew i’d spoil my fingers if i did it, so i nail arted (LOL) on her Barbie doll like an IDIOT, n when she realised, well it got UGLY

    Liked by 1 person

Tell Me What's On Your Mind! <3

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s